tirsdag den 7. august 2012

Jeg er her stadig

Det er snart lang tid siden der sidst er sket noget her på bloggen. Der har ikke helt været overskud til at blogge, da der har været lukke uger i vuggestuen så Asta har været hjemme de sidste 14 dage.

Der har dog både været gang køkkenet, haven og køkkenhaven. Der er blevet plukket ribs og solbær. Jeg troede egentlig ikke at vi havde ribs i haven men da vi var ved at kører affald på genbrugspladsen og banende os vej gennem krattet rundt om grunden fandt vi adskillige ribsbuske. Se bare her :-)



Dette er blot en lille del af hvad der er blevet plukket der er faktisk plukket så meget at jeg har kogt ribs saft på min mormors saftkoger. Der blev sendt hende mange kærlige tanker da det er i disse småting jeg føler mig ret tæt på hende på trods af at hun døde 13 år før jeg blev født.

Og andgående fødsler så havde vi i søndags fest i haven, vi fejrede min fødselsdag og Signes barnedåb. Og vi var heldige vejret var med os, solen skinnede fra en skyfri himmel hele dagen.

1 kommentar:

  1. Hej Anne Sofie
    Tillykke med fødselsdag og barnedåb. Flot at du klarer køkkenhaven med sådan en lille størrelse i huset, det andet i haven skal nok komme hen af vejen. Held og lykke med det.
    Vh
    Lisbeth

    SvarSlet